Тема: Прийоми виконання макіяжу Боді-арт.
Для виконання боді-арту необхідними є такі типи матеріалів:
- база (для обличчя та тіла) - основа, на якій буде здійснюватись роспис, і яка буде зихищати шкиру від проникнення фарб. Зазвичай для боді-арту обирають нейтральну або максимально світлу основу, щоб фарби виглядили більш яскравими. При виборі основи слід враховуват вид фарб - водорозчинні фарби будуть погано лягати на жирну основу. В якості бази може використовуватись злегкий зволожувальний крем.
- фарби для тіла. Зазвичай використовують фарби таких типів: на водній основі, на жирній основі, на спиртовій, на основі рідкого силікону(фарби для аерографа), а також фарби для живопису (темперу та аклилові).
- олівці та фломастери - звичайні косметичні олівці, лайнери та підводки або фломастери для тимчасових тату.
Також для створення боді-арту використовують декоритивні матеріали: поталь, фольгу, аплікації.
Для створення спецефекпів використовують наступні матеріали:
- гумоз - пластична мастика типу пластиліну;
- м’який воск - використовують для моделювання форми обличчя та його окремих частин;
- тупласт - засіб для шрамів, аномілій на шкірі, волдирів;
- колодій - рідкий матеріал, утворюючий тонку плівку після випаровування.
Для роботи з вище вказаними матеріалами використовуються як косметичні спонжи та пезлі так і художні.
Окремою технікою в боді-арті є робота аерографом. Для аерографа потрібні спеціальн фарби.
Перед тим як розпочати слід підготувати місце для роботи - підлогу застелити поліетиленом або газетами. Волосся моделі потрібно прибрата під шапочку або пов’язку. Обов’язково потрібно зрбити моделі тест на переносимість фарб. Для цього фарби треба нанести на внутрішню сторону ліктя або зап’ястку, оскільки в ціх місцях шкіра тонка та чутлива. Тест краще проводити не меншніж за 24 години до сеансу, оскільки реакція організму може не проявитись протягом кількох годин. Навить якщо тест не дав негативної реакції, в робочому приміщенні повинна бути можливість в будь-який момент змити фарбу, якщо модель раптом почне погано себе почувати.
Позувати для художника боді-арту складно навіть для професійної моделі, оскільки сеанс виконання боді-арту може тривати кілька годин, і весь цей час моделі необхідно стояти. Також при зафарбовуванні великих ділянок шкіри може виникати зуд та відчуття стягнутості.
Сеанс боді-арту розпочинається з нанесення контурів малюнка на тіло моделі. Є кілька способів виконання цього етапу:
1. Найскладніший спосіб - це нанесення контурів малюнка на тіло и обличчя моделі від руки. Художник, відповідно до ескізу, послідовно наносить всі контури олівцем для тимчасових тату або звичайним косметичним олівцем. Чим більша поверхня і чим складніший малюнок, тим важче майстру його перенести. Зазвичай ескіз розбивають на сітку однакових квадратів і ескіз переносять поступово квадрат за квадратом частинами.
2. Перенос малюнка за допомогою трафаретів. Трафарети можна виготовити самостійно або придбати готові.
3. Використання штампів різної форми та розмірів.
4. Використання трансферного паперу. Малюнок спочатку промальовується на спеціальному папері, а потім готовий малюнок прикладається до шкіри, обробленої спеціальним розчином.
Після нанесення контурів кожен елемент боді-арту промалювується окремо. Для зафарбоввання великих поверхонь краще використовувати спонжи чи пензлі великого розміру, або працювати аерографом. Дрібні елементи промальовють маленькими пензлями.
Заключним етапом є нанесення оздлблювальних матеріалів: глітрів, фольги або інших аксесуарів.
Домашнє завдання:
Визначити заходи техніки безпеки до виконання робіт.
Визначити можливі похибки.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Для виконання боді-арту необхідними є такі типи матеріалів:
- база (для обличчя та тіла) - основа, на якій буде здійснюватись роспис, і яка буде зихищати шкиру від проникнення фарб. Зазвичай для боді-арту обирають нейтральну або максимально світлу основу, щоб фарби виглядили більш яскравими. При виборі основи слід враховуват вид фарб - водорозчинні фарби будуть погано лягати на жирну основу. В якості бази може використовуватись злегкий зволожувальний крем.
- фарби для тіла. Зазвичай використовують фарби таких типів: на водній основі, на жирній основі, на спиртовій, на основі рідкого силікону(фарби для аерографа), а також фарби для живопису (темперу та аклилові).
- олівці та фломастери - звичайні косметичні олівці, лайнери та підводки або фломастери для тимчасових тату.
Також для створення боді-арту використовують декоритивні матеріали: поталь, фольгу, аплікації.
Для створення спецефекпів використовують наступні матеріали:
- гумоз - пластична мастика типу пластиліну;
- м’який воск - використовують для моделювання форми обличчя та його окремих частин;
- тупласт - засіб для шрамів, аномілій на шкірі, волдирів;
- колодій - рідкий матеріал, утворюючий тонку плівку після випаровування.
Гумоз |
М’який воск |
Колодій |
Окремою технікою в боді-арті є робота аерографом. Для аерографа потрібні спеціальн фарби.
Перед тим як розпочати слід підготувати місце для роботи - підлогу застелити поліетиленом або газетами. Волосся моделі потрібно прибрата під шапочку або пов’язку. Обов’язково потрібно зрбити моделі тест на переносимість фарб. Для цього фарби треба нанести на внутрішню сторону ліктя або зап’ястку, оскільки в ціх місцях шкіра тонка та чутлива. Тест краще проводити не меншніж за 24 години до сеансу, оскільки реакція організму може не проявитись протягом кількох годин. Навить якщо тест не дав негативної реакції, в робочому приміщенні повинна бути можливість в будь-який момент змити фарбу, якщо модель раптом почне погано себе почувати.
Позувати для художника боді-арту складно навіть для професійної моделі, оскільки сеанс виконання боді-арту може тривати кілька годин, і весь цей час моделі необхідно стояти. Також при зафарбовуванні великих ділянок шкіри може виникати зуд та відчуття стягнутості.
Сеанс боді-арту розпочинається з нанесення контурів малюнка на тіло моделі. Є кілька способів виконання цього етапу:
1. Найскладніший спосіб - це нанесення контурів малюнка на тіло и обличчя моделі від руки. Художник, відповідно до ескізу, послідовно наносить всі контури олівцем для тимчасових тату або звичайним косметичним олівцем. Чим більша поверхня і чим складніший малюнок, тим важче майстру його перенести. Зазвичай ескіз розбивають на сітку однакових квадратів і ескіз переносять поступово квадрат за квадратом частинами.
2. Перенос малюнка за допомогою трафаретів. Трафарети можна виготовити самостійно або придбати готові.
3. Використання штампів різної форми та розмірів.
4. Використання трансферного паперу. Малюнок спочатку промальовується на спеціальному папері, а потім готовий малюнок прикладається до шкіри, обробленої спеціальним розчином.
Після нанесення контурів кожен елемент боді-арту промалювується окремо. Для зафарбоввання великих поверхонь краще використовувати спонжи чи пензлі великого розміру, або працювати аерографом. Дрібні елементи промальовють маленькими пензлями.
Заключним етапом є нанесення оздлблювальних матеріалів: глітрів, фольги або інших аксесуарів.
Домашнє завдання:
Визначити заходи техніки безпеки до виконання робіт.
Визначити можливі похибки.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий