Тема: Професійний грим.
Історія виникнення грима бере початок зі стародавніх часів, а саме від обрядів та релігійних культів різних народів. На сьогоднішній день професійний грим набув широкого вжитку в театрі та кіно.
Робота над гримом включає ті ж основні єтапи, що і робота над ролью або робота художника над історичним портретом.
1 - підготовчий етап: аналіз драматургічного матеріалу, аналіз ролі, типових явищ життя, підбір ілюстративних матеріалів;
2 - етап створення проекту (ескізу) грима: відбір накопиченого матеріалу на основі аналізу сценічного образу та вимог режисера та художника-постановника;
3 - етап виконання гриму, його доопрацювання: перевірка гриму на репетиціях, внесення поправок, змін та фіксація кінцевої концепції образу.
На першому етапі велике значення має загальна композиція.
Композиція грима - це єдність всіх компонентів, що відповідає основному задуму твору.
Композиція грим-макіяжу повинна враховувати наступне:
1. Епоху, країну, конкретний час (історико-етнічний грим);
2. Психолого-фізіогномічні ознаки (характерний, гострохарактерний грим);
3. Основні акценти грим-макіяжу;
4. Вік персонажу (корегуючий або надаючий віку грим);
5. Приближена або віддалена сцена;
6. Загальну сценографію спектаклю, тобто декорації, костюм, світло;
7. Кольорову палітру костюму і всієї сценографії.
Гриму властиві такі функціі:
1. Покращення натури - замаскувати мішки під очима, підтягнути підборіддя,приховати нерівності шкіри;
2. Кодифікація обличчя. Деякі театральні традиції грима базуються на символічній системі відповідності різних кольорів соціальним характеристикам: білий - для інтелігенції, синій для гордіїв, сріблястий - для богів та інше. Таку символіку чітко можна простежити в китайському театрі;
3. Театралізація вигляду. Грим - це своєрідний живий костюм актора. Іноді актор робить застиглі гримаси - грим повинен підкреслити мімічний вираз.
4. Інші можливості гриму. Грим може накладатись не тільки на обличчя, а і на тіло. Грим може сприяти створенню театральних форм і не характеризуючи персонаж психологічно.
Домашнє завдання:
Підготувати повідомлення про історію розвитку театрального гриму.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Історія виникнення грима бере початок зі стародавніх часів, а саме від обрядів та релігійних культів різних народів. На сьогоднішній день професійний грим набув широкого вжитку в театрі та кіно.
Робота над гримом включає ті ж основні єтапи, що і робота над ролью або робота художника над історичним портретом.
1 - підготовчий етап: аналіз драматургічного матеріалу, аналіз ролі, типових явищ життя, підбір ілюстративних матеріалів;
2 - етап створення проекту (ескізу) грима: відбір накопиченого матеріалу на основі аналізу сценічного образу та вимог режисера та художника-постановника;
3 - етап виконання гриму, його доопрацювання: перевірка гриму на репетиціях, внесення поправок, змін та фіксація кінцевої концепції образу.
На першому етапі велике значення має загальна композиція.
Композиція грима - це єдність всіх компонентів, що відповідає основному задуму твору.
Композиція грим-макіяжу повинна враховувати наступне:
1. Епоху, країну, конкретний час (історико-етнічний грим);
2. Психолого-фізіогномічні ознаки (характерний, гострохарактерний грим);
3. Основні акценти грим-макіяжу;
4. Вік персонажу (корегуючий або надаючий віку грим);
5. Приближена або віддалена сцена;
6. Загальну сценографію спектаклю, тобто декорації, костюм, світло;
7. Кольорову палітру костюму і всієї сценографії.
Гриму властиві такі функціі:
1. Покращення натури - замаскувати мішки під очима, підтягнути підборіддя,приховати нерівності шкіри;
2. Кодифікація обличчя. Деякі театральні традиції грима базуються на символічній системі відповідності різних кольорів соціальним характеристикам: білий - для інтелігенції, синій для гордіїв, сріблястий - для богів та інше. Таку символіку чітко можна простежити в китайському театрі;
3. Театралізація вигляду. Грим - це своєрідний живий костюм актора. Іноді актор робить застиглі гримаси - грим повинен підкреслити мімічний вираз.
4. Інші можливості гриму. Грим може накладатись не тільки на обличчя, а і на тіло. Грим може сприяти створенню театральних форм і не характеризуючи персонаж психологічно.
Домашнє завдання:
Підготувати повідомлення про історію розвитку театрального гриму.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий