Тема: Вплив сценічного світла на грим.
При виконанні грим-макіяжу важливо знати правила взаємодії кольорів. Пригадаємо кольорове коло Іттана.
У лівій частині розташовані холодні кольори: блакитний, синій, фіолетовий. Вони є родинними. А в правій частині знаходяться теплі кольори: червоний, помаранчевий, жовтий. Протилежні пари кольорів утворюють контрасні поєднання: червоний - зелений, синій - помаранчевий, жовтий - фіолетовий.
Нехтуючи цим правилом в макіяжі можна не тільки не досягнути гармонії, але і підкреслити недоліки обличчя. Наприклад, фіолетова або бузкова помада тільки підкреслить жовтаву емаль зубів, а при склерах очей, що почервоніли зелені тіні перетворять макіяж в "грим вампа". У таких випадках на допомогу можуть прийти родинні кольори. Наприклад, від жовтої емалі зубів увагу відверне помада теплих червоних і помаранчевих відтінків. Грамотне використання додаткових кольорів може дати незвичайний естетичний ефект. Сотні ламп сцени ллють на актора свої штучні промені, і в цьому концентрованому світлі обличчя актора приймає своєрідне забарвлення, що абсолютно змінює звичайний вираз його обличчя. Промені, падаючі на нас в житті, звичайно йдуть зверху. На сцені актор одночасно освітлюється з трьох сторін - зверху, знизу, а іноді і з боків. Освітлення зверху найбільш слабе, як саме видалене від актора; сильніше бічне освітлення і самий сильне світло рампи, найближчого до актора джерела світла. Це освітлення діаметральне протилежно природному верхньому світлу. Світло, падаюче на актора знизу від рампи, кидає на його обличчя світлові плями там, де їх не повинно бути. Віддалена від очей сцена, але сильно освітлена, здається порівняно близько і, навпаки, - бідно освітлена, як би відсується від глядача. З цього можна зробити висновок: чим більше світла на сцені, тим чище і ніжніше повинен бути грим, тим ретельніше повинні бути розроблені переходи тонів, і, навпаки, чим на сцені темніше, тим він повинен бути різкішим і грубіше.
Червоне світло поглинає всі світло-червоні кольори, а темні тони посилює, наприклад, подводку очей, коричневий колір. Обличчя з великою кількістю рум ’ян при червоному освітленні виглядає абсолютно білим, млявим. Тому крім рум ’ян доводиться при цьому посилювати і забарвлення рота. Те ж саме потрібне пам'ятати і про рудувате волосся.
Синє світло - блідий грим і рум ’яна стають фіолетового кольору; їх малюнок виділяється яскравіше і виразніше. Отже рум ’янами і червоною фарбою треба при цьому користуватися вельми помірно. Сині ж фарби поглинаються синім світлом і тому їх треба посилювати і підтемнювати.
У дійсному житті при світлі місяця, обличчя також блідне, отже треба підправляти грим, рельєфів, що тільки стосуються і впадин, але не колірних ефектів.
Зелене світло - саме неприємне і шкідливе в гримі. Мертвить обличчя і робить його відштовхуючим, неприродно-жовтого кольору. Всі темні фарби гриму - підводка очей, забарвлення брів, губ - стають різкими і неприродними. У цьому випадку треба гримуватися взагалі менше, ніжніше або пом'якшити весь грим більш товстим шаром пудри.
Жовтий колір скла перед рефлектором має багато загального із зеленим тоном і вимагає гримування обличчя в яскравих червоних тонах. Жовті фарби поглинаються.
Домашнє завдання:
Скласти 7-10 тестових питань до теми.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
При виконанні грим-макіяжу важливо знати правила взаємодії кольорів. Пригадаємо кольорове коло Іттана.
У лівій частині розташовані холодні кольори: блакитний, синій, фіолетовий. Вони є родинними. А в правій частині знаходяться теплі кольори: червоний, помаранчевий, жовтий. Протилежні пари кольорів утворюють контрасні поєднання: червоний - зелений, синій - помаранчевий, жовтий - фіолетовий.
Нехтуючи цим правилом в макіяжі можна не тільки не досягнути гармонії, але і підкреслити недоліки обличчя. Наприклад, фіолетова або бузкова помада тільки підкреслить жовтаву емаль зубів, а при склерах очей, що почервоніли зелені тіні перетворять макіяж в "грим вампа". У таких випадках на допомогу можуть прийти родинні кольори. Наприклад, від жовтої емалі зубів увагу відверне помада теплих червоних і помаранчевих відтінків. Грамотне використання додаткових кольорів може дати незвичайний естетичний ефект. Сотні ламп сцени ллють на актора свої штучні промені, і в цьому концентрованому світлі обличчя актора приймає своєрідне забарвлення, що абсолютно змінює звичайний вираз його обличчя. Промені, падаючі на нас в житті, звичайно йдуть зверху. На сцені актор одночасно освітлюється з трьох сторін - зверху, знизу, а іноді і з боків. Освітлення зверху найбільш слабе, як саме видалене від актора; сильніше бічне освітлення і самий сильне світло рампи, найближчого до актора джерела світла. Це освітлення діаметральне протилежно природному верхньому світлу. Світло, падаюче на актора знизу від рампи, кидає на його обличчя світлові плями там, де їх не повинно бути. Віддалена від очей сцена, але сильно освітлена, здається порівняно близько і, навпаки, - бідно освітлена, як би відсується від глядача. З цього можна зробити висновок: чим більше світла на сцені, тим чище і ніжніше повинен бути грим, тим ретельніше повинні бути розроблені переходи тонів, і, навпаки, чим на сцені темніше, тим він повинен бути різкішим і грубіше.
Червоне світло поглинає всі світло-червоні кольори, а темні тони посилює, наприклад, подводку очей, коричневий колір. Обличчя з великою кількістю рум ’ян при червоному освітленні виглядає абсолютно білим, млявим. Тому крім рум ’ян доводиться при цьому посилювати і забарвлення рота. Те ж саме потрібне пам'ятати і про рудувате волосся.
Синє світло - блідий грим і рум ’яна стають фіолетового кольору; їх малюнок виділяється яскравіше і виразніше. Отже рум ’янами і червоною фарбою треба при цьому користуватися вельми помірно. Сині ж фарби поглинаються синім світлом і тому їх треба посилювати і підтемнювати.
У дійсному житті при світлі місяця, обличчя також блідне, отже треба підправляти грим, рельєфів, що тільки стосуються і впадин, але не колірних ефектів.
Зелене світло - саме неприємне і шкідливе в гримі. Мертвить обличчя і робить його відштовхуючим, неприродно-жовтого кольору. Всі темні фарби гриму - підводка очей, забарвлення брів, губ - стають різкими і неприродними. У цьому випадку треба гримуватися взагалі менше, ніжніше або пом'якшити весь грим більш товстим шаром пудри.
Жовтий колір скла перед рефлектором має багато загального із зеленим тоном і вимагає гримування обличчя в яскравих червоних тонах. Жовті фарби поглинаються.
Скласти 7-10 тестових питань до теми.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий