Тема: Загальні тенденції сучасного макіяжу. Етапи виконання макіяжу. Базовий, денний, вечірній, весільний, віковий, конкурсний, подіумний макіяжі. Поняття “портфоліо”.
Зараз саме час відійти від загальноприйнятих канонів і почати носити те, що подобається саме вам, а не те, що диктують модні журнали.
Нюд - одне з найважливіших напрямків в сучасному макіяжі.
Надзвичайно актуальні моно-макіяжі очей.
Помада - це дуже важливий елемент образу. Насправді, губи можуть зробити весь образ. Але важливо розуміти, що акцент в образі все-таки повинен бути один.
Сучасний макіяж не може бути повністю матовим, в моді здорове сяйво шкіри. Тому навіть якщо ви вважаєте за краще матові тональні засоби, обов'язково використовуйте хайлайтер.
Якщо ще десять-п'ятнадцять років тому стрілки в обов'язковому порядку присутні в абсолютно будь-якому макіяжі. то зараз це зовсім необов'язковий елемент, тим більше, що чорні, графічні стрілки йдуть далеко не всім.
1. Підготовка обличчя до нанесення макіяжу.
2. Локальна корекція (корекція дрібних недоліків шкіри: синці під очима, прищі тощо).
3. Тонування обличчя.
4. Жирна морфологічна корекція (корекція форми обличчя та його окремих частин).
5. Нанесення пудри.
6. Оформлення брів.
7. Виконання макіяжу очей.
8. Виконання макіяжу губ.
9. Суха корекція та нанесення рум'ян.
- Базовий або "макіяж без макіяжу" - характеризується природністю та непомітністю, для його виконання використовують мінімальну кількість косметичних засобів;
- Денний - його мета - підкреслити привабливі риси зовнішності та приховати недоліки; денний маіяж більш щільний, ніж базовий, але повинен виглядити природнім у денному освітленні.
- Вечірній - як правило, яскравий та екстравагантний, передбачає використання більш щільних тональних засобів та тіней або помад насиченої кольорової гами. В штучному холодному освітленні денний макіяж стає непомітним, тому вечірній макіяж повинен бути більш контрасним та яскравим.
- Весільний макіяж - є одним з найскладніших, оскільки він повинен гарно виглядати при різних видах освітляння (теплому денному та холодному штучному), бути помітним на фото (фотокамера "з'їдає" половину макіяжу) та бути стійким.
- Віковий повинен враховувати вікові зміни шкіри і мати ліфтинг-ефект.
- Конкурсний макіяж - повинен продемонструвати вміння та креативність майстра, оцінюється техніка та чистота виконання.
- Подіумний макіяж - повинен бути яскрави та помітним і відповідати ідеї колекції.
Пропоную переглянути презентацію і ознайомитись з макіяжами різних видів.
Портфоліо – це комплект професійних фотографії моделей в образі і з макіяжем, автором якого є візажист.
Кількість фото в портфоліо не повинна перевищувати 25-30 штук, адже переглядати десятки одноманітних фото втомлює.
Якість фото має бути максимально високим – ніяких фото на телефон, тільки професійні студійні фото, бажано в цілісному образі. Пам'ятайте: від якості фото залежить уявлення клієнта про якість ваших робіт і вашої кваліфікації! Якщо у вас поки є лише кілька професійних фотографій, краще обмежитися цією кількістю, а не прагнути додати в портфоліо як можна більше фото.
Раз в рік портфоліо рекомендується оновлювати (хоча б частково), адже мода в макіяжі змінюється, і застарілі відтінки, техніки і прийоми в портфоліо можуть зіпсувати вашу репутацію.
Для чого потрібно портфоліо?
Перша і головна задача портфоліо – залучити клієнтів, показати їм свій рівень професіоналізму через фотографії попередніх робіт, підтвердити свої слова при описі навичок.
Друга мета – продемонструвати варіанти макіяжів, які ви пропонуєте конкретному клієнтові, щоб не описувати їх словесно, адже слова можуть бути інтерпретовано невірно.
Як отримати фото для портфоліо?
На початку кар'єри візажисти часто співпрацюють з фотографами і моделями на умовах TFP – тобто, роблять макіяж безоплатно або за символічну плату, а натомість отримують професійні фото своїх робіт.
Якщо ви працюєте з клієнтами в салоні або вдома, не соромтеся просити прислати фотографії з заходу, для якого виконується макіяж. Скажіть клієнту, що фото займе почесне місце у вашому портфоліо, і він неодмінно поділиться ними.
Часта помилка: початківці візажисти додають в портфоліо фото макіяжів, зроблених під час навчання. Цього робити не рекомендується, адже в перших макіяжу можуть бути помилки, не помічені викладачем і учнем.
Домашнє завдання:
Визначити вимоги до макіяжів різних видів.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Загальні тенденції сучасного макіяжу.
Мода на макіяж міняється приблизно настільки ж стрімко, як і мода на одяг, мода на тип жіночої фігури і багато іншого. Якщо ще десять-п'ятнадцять років тому були вкрай актуальні складносурядні макіяжі з десятками растушевок і райдужними переходами з одного кольору в інший, то зараз все гранично просто: часу у сучасних жінок все менше, значить і красу потрібно наводити швидше, схеми макіяжу стають простіше. Громіздкі розтушовування роблять громіздким абсолютно весь макіяж. Щільні тони з ефектом маски - більше не варіант для повсякденного макіяжу. Легкі напівпрозорі тони зі світловідбиваючими частинками і зволожуючими компонентами більше підійдуть для щоденного макіяжу.Зараз саме час відійти від загальноприйнятих канонів і почати носити те, що подобається саме вам, а не те, що диктують модні журнали.
Нюд - одне з найважливіших напрямків в сучасному макіяжі.
Надзвичайно актуальні моно-макіяжі очей.
Помада - це дуже важливий елемент образу. Насправді, губи можуть зробити весь образ. Але важливо розуміти, що акцент в образі все-таки повинен бути один.
Сучасний макіяж не може бути повністю матовим, в моді здорове сяйво шкіри. Тому навіть якщо ви вважаєте за краще матові тональні засоби, обов'язково використовуйте хайлайтер.
Якщо ще десять-п'ятнадцять років тому стрілки в обов'язковому порядку присутні в абсолютно будь-якому макіяжі. то зараз це зовсім необов'язковий елемент, тим більше, що чорні, графічні стрілки йдуть далеко не всім.
Етапи виконання макіяжу.
Послідовність виконання макіяжу може змінюватись залежно від виду макіяжу та техніки виконання робіт, але класичною є наступна послідовність:1. Підготовка обличчя до нанесення макіяжу.
2. Локальна корекція (корекція дрібних недоліків шкіри: синці під очима, прищі тощо).
3. Тонування обличчя.
4. Жирна морфологічна корекція (корекція форми обличчя та його окремих частин).
5. Нанесення пудри.
6. Оформлення брів.
7. Виконання макіяжу очей.
8. Виконання макіяжу губ.
9. Суха корекція та нанесення рум'ян.
Види макіяжу.
Залежно від призначення всі види макіяжу поділяють на такі: базовий, денний, вечірній, весільний, віковий, конкурсний, подіумний, креативний, фантазійний, для фото- та відеозйомки, чоловічий, дитячий, боді-арт, фейс-арт та біо-тату. Розглянемо найбільш поширені з них:- Базовий або "макіяж без макіяжу" - характеризується природністю та непомітністю, для його виконання використовують мінімальну кількість косметичних засобів;
- Денний - його мета - підкреслити привабливі риси зовнішності та приховати недоліки; денний маіяж більш щільний, ніж базовий, але повинен виглядити природнім у денному освітленні.
- Вечірній - як правило, яскравий та екстравагантний, передбачає використання більш щільних тональних засобів та тіней або помад насиченої кольорової гами. В штучному холодному освітленні денний макіяж стає непомітним, тому вечірній макіяж повинен бути більш контрасним та яскравим.
- Весільний макіяж - є одним з найскладніших, оскільки він повинен гарно виглядати при різних видах освітляння (теплому денному та холодному штучному), бути помітним на фото (фотокамера "з'їдає" половину макіяжу) та бути стійким.
- Віковий повинен враховувати вікові зміни шкіри і мати ліфтинг-ефект.
- Конкурсний макіяж - повинен продемонструвати вміння та креативність майстра, оцінюється техніка та чистота виконання.
- Подіумний макіяж - повинен бути яскрави та помітним і відповідати ідеї колекції.
Пропоную переглянути презентацію і ознайомитись з макіяжами різних видів.
Портфоліо – це комплект професійних фотографії моделей в образі і з макіяжем, автором якого є візажист.
Кількість фото в портфоліо не повинна перевищувати 25-30 штук, адже переглядати десятки одноманітних фото втомлює.
Якість фото має бути максимально високим – ніяких фото на телефон, тільки професійні студійні фото, бажано в цілісному образі. Пам'ятайте: від якості фото залежить уявлення клієнта про якість ваших робіт і вашої кваліфікації! Якщо у вас поки є лише кілька професійних фотографій, краще обмежитися цією кількістю, а не прагнути додати в портфоліо як можна більше фото.
Раз в рік портфоліо рекомендується оновлювати (хоча б частково), адже мода в макіяжі змінюється, і застарілі відтінки, техніки і прийоми в портфоліо можуть зіпсувати вашу репутацію.
Для чого потрібно портфоліо?
Перша і головна задача портфоліо – залучити клієнтів, показати їм свій рівень професіоналізму через фотографії попередніх робіт, підтвердити свої слова при описі навичок.
Друга мета – продемонструвати варіанти макіяжів, які ви пропонуєте конкретному клієнтові, щоб не описувати їх словесно, адже слова можуть бути інтерпретовано невірно.
Як отримати фото для портфоліо?
На початку кар'єри візажисти часто співпрацюють з фотографами і моделями на умовах TFP – тобто, роблять макіяж безоплатно або за символічну плату, а натомість отримують професійні фото своїх робіт.
Якщо ви працюєте з клієнтами в салоні або вдома, не соромтеся просити прислати фотографії з заходу, для якого виконується макіяж. Скажіть клієнту, що фото займе почесне місце у вашому портфоліо, і він неодмінно поділиться ними.
Часта помилка: початківці візажисти додають в портфоліо фото макіяжів, зроблених під час навчання. Цього робити не рекомендується, адже в перших макіяжу можуть бути помилки, не помічені викладачем і учнем.
Домашнє завдання:
Визначити вимоги до макіяжів різних видів.
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий