вторник, 21 апреля 2020 г.

Основи макіяжу.Група №30. Урок №6.

Тема: Детальний розгляд кольорів та їх якостей на основі спектру.  Образотворчі засоби макіяжу. Особливості сезонних типів.

Колір (у контексті теми також ба́рва) — суб'єктивна характеристика сприйняття світлової хвилі, яка ґрунтується на здатності людського зору розрізняти електромагнітне випромінювання з довжиною хвиль у межах видимого діапазону. Сприйнятий колір (випромінення або об'єкта) залежить від його спектру та від психофізіологічного стану людини.
Розрізняють спектральні і неспектральні кольори (наприклад, пурпурний або брунатний колір), а також ахроматичні кольори (білий, сірий, чорний).
Ахроматичні кольори

Відтінки сірого (в діапазоні білий — чорний) носять парадоксальну назву ахроматичних кольорів (від грец. α- заперечення, протиставлення + χρωμα — колір, тобто безбарвних кольорів). Найяскравішим ахроматичним кольором є білий, найтемнішим — чорний. Можна зауважити, що за граничного зниження насиченості, розрізнення тону (відношення до певного кольору спектру) відтінку стає неможливим.


1. Сполучення різних кольорів

Окремий колір сам по собі може бути дуже кричущим або занадто блідим - однак вони можуть бути добре обіграними у поєднанні з іншими кольорами. Психологи припускають, що враження від кольору може збільшити чи зменшити вплив змісту сайту на користувача. Кольорове коло  це простий інструмент, який використовується для пошуку гармонійного поєднання кольорів і запропонований він ще Ньютоном.

1.1 Теплі та холодні кольори:

Вони поділені на кольоровому колі білою лінією. Безсистемне змішування їх на сторінці призводить до поганого сприйняття всієї сторінки. При художньому оформленні теплі кольори сприяють емоційному збудженню, привертанню уваги, а холодні- спокою та професійній орієнтації.

1.2 Первинні, вторинні та третинні кольори 

Гармонійні поєднання кольорів (або ж комбінації кольорів) складаються з двох або більше кольорів із чіткими зв’язками у колі. В RGB (або ж субстрактивній) кольоровій моделі, первинними кольорами є червоний, жовтий та синій. Три вторинних кольори (зелений, оранжевий та фіолетовий) створені змішуванням двох первинних кольорів. Інші шість третинних кольорів створенні змішуванням первинних та вторинних кольорів. Первинні кольори, згідно теорії, не можуть бути утворені змішуванням жодних інших кольорів. Вторинні є комбінаціями двох первинних кольорів. Третинні кольори є комбінаціями одного первинного та одного вторинного кольорів.

2. Схеми гармонійного поєднання кольорів

 Певні кольори при комбінації виглядають дуже приємно, проте від погляду на інші комбінації стає неприємно. Ці комбінації базуються на кольоровому колі. Гармонійні поєднання кольорів (або ж комбінації кольорів) складаються з двох або більше кольорів із чіткими зв’язками у колі. Відомі 6 найбільш поширених кольорових схем, в основі яких лежить 12-секторне RYB кольорове коло.

Доповнюючи кольори

Доповнюючі кольори: це такі кольори, які знаходяться в протилежних позиціях на кольоровому колі. Згідно контрасту доповнюючих кольорів, Web-дизайнери можуть обрати один колір у якості домінантного (звичайно у якості фону), а інший для підкреслення найважливіших елементів сторінки (контенту).

Подібні кольори
Подібні кольори: це такі, які лежать по обидва боки від будь-якого обраного кольору. Кольорові схеми подібних кольорів можна знайти у природі, і вони є гармонійними та приємними для нашого ока. Зазвичай вони гарно поєднуються і створюють комфортний дизайн.
Кольорові тріади
Кольорові тріади: схеми, побудовані на кольорових тріадах, використовують взаємодію трьох кольорів, які знаходяться під кутом у 120 градусів один до одного (і утворюють рівносторонній трикутник) на кольоровому колі. Кольорові тріади визнаються деким найкращими кольоровими поєданнями. Ви можете використати один з кольорів для фону, а два інших лишити для контенту та областей, які необхідно виділити.

Спліт-компліментарна
Спліт-компліментарна кольорова схема: це варіація схеми доповнюючих кольорів. На додаток до основного кольору використовуються два кольори, суміжні із його доповнюючим. Це висококонтрастна схема, проте не настільки екстремальна, як схема доповнюючих кольорів. А це сприяє кращому поєднанню.
Прямокутна кольорова схема

Прямокутна кольорова схема: використовує чотири кольори, де кожна пара є доповнюючими. Ця багата кольорова схема пропонує безліч варіаційних можливостей. Найкраще така схема працює тоді, коли ви лишаєте один колір домінантним. Обов’язково приділіть увагу балансу між холодними та теплими кольорами у вашій схемі.

У декоративній косметиці використовується вся колірна палітра, що складається з основних і допоміжних тонів. Допоміжні кольори взаємно підсилюють один одного.
Так, зелені очі виглядатимуть виразніше, виділені відтінками червонуватих кольорів. Блакитно-зелені та блакитні очі можна виділити тінями оранжевого кольору, що підсилюють блакитний колір. Горіховий колір очей добре підкреслять фіолетові і жовті тіні різних відтінків. Карі очі будуть здаватися більш темними, якщо віка забарвити в рожевий, яскраво-червоний (кармін), бузковий кольори, колір фуксії. Красиво виглядають карі очі в поєднанні з такого ж відтінку тінями.
Холодні кольори створюють відчуття глибини погляду, теплі - відчуття рельєфності. Щоб верхні повіки здавалися менш запалими, їх можна забарвити ніжно-рожевими, світло-зеленими тінями. Вони стануть виглядати рельєфніше.
Червоний і зелений - перехідні кольори, вони можуть бути то холодними, то теплими, тому що відчувають вплив кольорів, які стоять поруч з ними.
Червоний колір, що знаходиться поряд з бузковим або фіолетовим, здаватиметься теплим, а якщо він стоятиме поруч із зеленим, жовтим або оранжевим, то буде здаватися холодним.
Останнім часом макіяж очей базується на використанні гри кольорів.
Використовують тіні тієї ж насиченості, що й райдужна оболонка ока, але іншого кольору. Так, карі очі виглядатимуть ефектніше, якщо віко забарвити тінями среднеінтенсівной зеленої тональності, очі зелено-жовтуваті можна забарвити тінями ясно-рожевого кольору.
Якщо ви покриєте повіки зеленими тінями, а у вашому інтер'єрі виявиться зелена драпірування, або він виконаний в зелених тонах, або просто на вас буде плаття зеленого кольору, - тіні на ваших очах будуть виглядати ще зеленішою, ніж звичайно (і чим потрібно). Якщо ж у вас тональний крем з жовтизною, або жовтизна у волоссі, то жовтий або зелений аксесуар або, тим більше, ці кольори в одязі, додадуть жовтизну і вашому обличчю.
Тому необхідно пам'ятати наступні правила.
У червоному світлі:
1. Рум'яна і губна помада будуть здаватися блідими, тому можна їх кілька «посилити».
2. Світло-коричневий тон просто зникне, а коричневий стане, навпаки, дуже темним. Отже, при червоному світлі коричневими тонами краще не користуватися.
3. Темно-зелений тон стане жовтуватим.
4. Блакитний і сіро-блакитний відтінки перетворяться у фіолетовий.
5. Натуральний же тон перетвориться в блідо-оранжевий.
У жовтому світлі:
1. Коричневий колір видасться більш темним, а натуральний - блідим.
2. Блакитний перетвориться на зелений.
3. Темно-зелений тон перетвориться в світло-коричневий.
4. Рум'яна (залежно від тону) або просто зникнуть на обличчі, або стануть оранжевими.
У зеленому світі:
1.Красний стане коричневим, а коричневий - майже чорним.
2. Усі світлі і темні тони набувають зеленуваті відтінки.
У блакитному світлі:
1. Навіть самі бліді рум'яна стануть темно-фіолетовими. Темні ж рум'яна перетворяться в чорно-фіолетові - не самий кращий колір, чи не так?
2. Губна помада здасться дуже темною.

Підхід до вибору кольорів у зачісці у кожному випадку повинен бути індивідуальним., але можна дотримуватись певних рекомендацій. Дуже популярна у країнах Європи і в Америці концепція розподілу зовнішності людей на групи весна, літо, осінь і зима. Ця класифікація була запропонована американкою Кэррол Джексон у книзі «Чотири пори року».

Пропоную опрацювати презентацію слайдів.

Основні ідеї, що лежать у поділі типу зовнішності за цією класифікацією такі. Перша — колір шкіри. Уся гама відтінків кольору шкіри обличчя, шиї і рук людини поділяється на дві категорії:
1) з перевагою теплих відтінків (багато жовтизни, кремового і коричневого кольорів); 
2) з перевагою холодних відтінків (є сіруваті, блакитнуваті і холодно-зеленуваті кольори).
Друга ідея, що лежить в основі поділу кольорового типу зовнішності — ідея насиченості і контрастності фарб зовнішності. «Зима» і «Осінь» — типи інтенсивних, насичений кольорів і контрастних сполучень. «Весна» і «Літо» — м'які, менш насичені і менш контрастні типи.
Схематично розподіл на кольорові типи «зима», «весна», «літо», «осінь» ілюструє рисунок 1. Розташовуючи пори року по колу за годинниковою стрілкою, починаючи зверзу із «зими», ми можемо з’ясувати спільне і відмінне між кольоровими типами.
Уявна вертикальна лінія з’єднує «холодні» кольорові типи – «зиму» і «літо»; уявна горизонтальна лінія з’єднує «теплі» кольорові типи – «осінь» і «весну».
Серед двох «холодних» кольорових типів («зима» і «літо») саме «зима» характеризується насиченістю та контрастністю. Відповідно протилежне їй «літо» - приглушеністю і меншою контрастністю.

Серед двох «теплих» кольорових типів («осінь» і «весна») саме тип «осінь» є насиченим та контрастним. Відповідно протилежний тип «весна» - приглушеним і неконтрастним.

Домашнє завдання:
Визначити свій кольоротип зовнішності. Аргументувати свій вибір.
Скласти 10 тестових питань до теми.


Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий