вторник, 21 апреля 2020 г.

Візажна справа. Група №20. Урок №134.

Тема: Основні прийоми виконання професійного гриму.

Нанесення гриму – це складний творчий процес, який вимагає спеціальної підготовки. Існує два основні прийоми гримування: мальовничий і скульптурно-об'ємний (пластичний).
Мальовничі прийоми гриму виконують використовуючи тільки гримувальні фарби. Для імітації обсягу потрібні западини і опуклості просто промальовуються на обличчі.
Скульптурно-об'ємний грим передбачає використання наліпок, наклейок і підтяжок, а також постіжерних виробів (вуса, бороди, перуки). Пластичний грим передбачає наклеювання на шкіру еластичних накладок з латексу або силікону.




Послідовність нанесення гриму.
1. Підготувка обличчя.
Уважно оглянути  обличчя, чи немає на шкірі саден, подряпин, прищів, тріщин. Якщо є, то перш за все змастити їх йодом з гліцерином або вазеліном, щоб не було темної плями. Потім, все обличчя, вуха і шию (якщо її доведеться гримувати) змастити вазеліном і обтерти рушником. Рушником стирається зайвий вазелін занадто жирна мастило викликає потьоки гриму. Місце, де намічається наклеїти наклейку або рослинність, змащувати вазеліном  не слід, інакше не пристане наклейка.
2. Нанесення загального тону.
Загальний тон не є обов'язковим при гримування, але якщо він потрібен, то починати гримування слід саме з нього. Потрібен же він для того, щоб при штучному освітленні обличчя здавалися не сірим, а рожевим, як днем. Фарба  накладається плямами, які потім розтушовуються, притираються (чому і називається цей прийом притиранням). Під вилицями і повіки. Потрібно стежити, щоб під вилицями фарба сходила поступово до шиї нанівець, не виходило різкого розмежування між нафарбованими особою і незафарбовані шиєю.
3. Підведення контурів очей, брів, рота.
4. Виконання морфологічної  корекції.
Передбачає світло-тіньову корекцію окремих ділянок обличчя.
5. Промальовування зморшок.
Зморшки варто малювати коричневою фарбою для людей похилого віку, а для більш молодих людей - коричневою змішаною з червоною. Чим молодше зображується обличчя, тим більше червоної фарби підбавляти в коричневу для зморшок.
6. Пропрацьовування особливостей обличчя (бородавок, рану та інше).
Виконують із використанням спеціальних матеріалів.
7. Фіксація волосяних накладок.
Одягти перуку і приладнати вуса і бороду. Іноді буває зручніше надіти перуку негайно після накладення загального тону, вуса ж і бороду після закінчення гримування фарбами.
8. Нанесення рум'ян.
Рум'янити потрібно не тільки обличчя, але і шию і вуха.
9. Нанесення пудри.
Пудра пом'якшує зайву різкість гриму і знищує блиск обличчя. Для молодого гриму більш підходить рожева пудра. Не слід забувати, що підправити грим по напудреному обличчі дуже важко - щоб фарба краще лягала, класти її зпотрібно по жирній основі.

Особливості гримування.
ОЧІ
Гримують нижнє і верхнє повіки, верхнє нерухоме повіко до брів і вії.
Гример повинен перш за все звернути увагу на форму ока, на його повіки (запалі вони або навислі), на довжину, густоту і колір вій. Підводка очей проводиться пензлем, або гримувальним олівцем. Підводка полягає в тому, що по лініях росту вій проводиться смужка коричневою фарбою для темних очей і синьою для світлих.
Рівна і чітка підводка застосовується при молодому гримі. При віковому гримі підводка очей робиться часткова із зовнішнього боку: нижню повіку наполовину, а верхнє на чверть.
Плачучі очі здаються від відблисків вазеліну або колодіума у вигляді сльозинок в куточках очей.
П'яні очі гримуються так: нижню і верхню повіку підводиться червоною фарбою (карміном), верхню повіку покривається темним тоном (№ 1), надбрівні простір темно-червоним (баканом), кути очей затемняются червоною фарбою (карміном) або коричневою (умброю) і тієї ж фарбою дається широкий мазок на верхньому повіку, на нижньому ж по середині проти зіниці ставиться темна точка. Якщо ж покрити обидві повіки світлою фарбою (більш світлою ніж решта обличчя), то вийде враження опухлих від пияцтва очей.
БРОВИ
При підведенні брів завжди слід враховувати колір свого волосся або колір перуки. Підводити брови правильніше коричневою фарбою. Колір брів може бути темніше натурального, але не чорний.
Не слід допускати різкий контраст між кольором брів і кольором волосся на голові. Для повної зміни брови  спочатку ретельно причесують щіткою  і фіксують їх милом з тілесною фарбою. Якщо брови не густі, то досить зафіксувати однією тілесною фарбою, якщо дуже густі, то слід пройти ще лаком. Коли поверх натуральних брів малюються брови гримирувальною фарбою, то потрібно стежити, щоб не намалювати їх занадто високо на лобі, інакше вони будуть виглядати не бровами, а просто смугами фарби на лобі.
НІС
З усіх загримованих частин обличчя саме форма носа видозмінює його до невпізнання.
Якщо потрібно зменшити ніс, зробивши його тонше, то слід рум'янець щік продовжувати майже до носової кістки.
Якщо ж потрібно розширити ніс, то, навпаки, рум'янець щоки слід віднести далі від носової кістки, щоб біля неї був тон тілесної фарби.

Горбатий ніс (орлиний). Для того, щоб мати такий ніс, слід обидві бічні половинки носа і перенісся забарвити темною фарбою (коричневою або червоною), а від нижнього краю перенісся до кінця покрити світлим основним тоном, при чому на місце, яке повинно бути виділено (горбочок), покласти білий відблиск (мазок); під носом же (ніздрі і перегородку носа) затемнюють червоною або темно-тілесною фарбою.
Кирпатий ніс. Перенісся забарвлюється світлою фарбою. Від перенісся майже до кінця носа затемнюють темно-коричнево або червоною фарбою. Кінчик носа і ніздрі фарбуються світлою фарбою тілесної, кінчик носа крім того отсветляется білою фарбою (кладеться білий відблиск ). Темною фарбою підмальовують ніздрі догори.
Прямий ніс. Від перенісся майже до кінчика носа проводиться смужка світлою фарбою (тілесною з білою), боки же затемняются коричневою фарбою з домішкою червоної і все це розтушовуюється.
П'яний ніс. Ніс покритий темно-червоною фарбою, на кінчик носа світлий відблиск, ніздрі ж з боків отсветліть.
Наклейка носа вимагає особливого навику. Наклейки по можливості слід уникати, вона заважає виразності особи, роблячи нерухомими м'які частини носа і покриває його шкіру. До того ж наклейка неприємна для граючого. Наклейку роблять з білого гумозу (пластиру), змішаного з тілесною фарбою. Пластир розігрівають, змішують з тілесною фарбою, всипають щіпку борної кислоти (для дезінфекції) і розкочують, як тісто, додаючи пудру, при чому слід не пересипати пудри, щоб не позбавити суміш тягучість. Місячи пластир, слід злегка змащувати вазеліном пальці, щоб до них не приставала суміш. Перед вживанням його розминають між пальцями і потім наклеюють на ретельно витертий знежирений ніс, щоб між гумоз і шкірою не було шару поту або жиру. Потім пальцями надають наліпці той вид, який хочуть. Потрібно стежити, щоб шар гумоз сходив нанівець до крил. При ліпленні кінчики пальців злегка змочувати.
Надавши наклейці носа потрібну форму, слід її покрити фарбою загального тону обличчя, зарум'янити крила носа, розтушувати краї і припудрити.
РОТ
Гримування рота полягає в зміні як форми, так і забарвлення рота. Для молодого гриму забарвлення проводиться губною помадою або червоною фарбою.
Забарвлення для хворого гриму або вікового слід робити тілесною фарбою.
Збільшується рот тим, що контур губ подовжують губною помадою, зменшується ж тим, що губною помадою покриваються не всі губи, а тільки середня їх частина, тоді як інша частина губ і краю (кути) покриваються основним тоном обличчя . Можна зменшити рот в чоловічому гримі вусами, опустивши кінці вусів на кути рота.
Рот, що сміться, зображується підняттям країв губ, а рот,що плаче, -  опусканням лінії вниз.
«Слинявий вид» (безвольний, комічно-розгублений) досягається губною помадою в кутах рота або відблисками в кутах рота вазеліну.
Вузькі губи, недокрівні можуть бути змінені в соковиті, якщо спочатку розширити їх контури, а потім цей простір густо покрити губною помадою або червоною фарбою (кармін).
Упала верхня губа дається затемненням губи коричневою з тілесною фарбою і отсветленіем тілесною фарбою носогубних складок.
Виділяється верхня губа, якщо її отсвітлити  і провести легку тінь від обох ніздрів донизу по сторонам жолобка на губі.
Зуби. Відсутність зубів досягається шевським варом. Слід нагріти його до м'якості, виліпити з нього потрібної величини пластинку і наклеїти таку на ті зуби, які ви бажаєте. приховати. Той же вар, прикріплений шматочком на внутрішній стороні зубів, робить мову шепелявою. Вар для зубів абсолютно нешкідливий.
ПІДБОРІДДЯ
Гримування підборіддя можна змінити його форму. Якщо підборіддя гостре,  а потрібно зробити його широким, то кінчик його затемнюється рум'янами.
Плоске підборіддя досягається фарбуванням центру підборіддя в рожевий колір (яскраво-червоною з тілесною фарбою).
Подвійне досягається отсвітленням нижньої частини підборіддя і під підборіддям частини щік: крім того під підборіддям малюється зморшка, що відокремлює один від одного обидва підборіддя.
ЩОКИ
Там, де необхідно зробити щоки повними, тоді слід провести дугою смугу темно-червоною фарбою, починаючи від ока по щоці, повз носа до вуха, центр же щік заповнити світлою фарбою у вигляді кружечка, кружечок обвести світлим тілесним тоном, а потім все розтушувати так, щоб не було видно смуг, а одна фарба непомітно переходила в іншу. Механічно потовщення щік досягається наклейкою на щоки.
Для молодих ролей квітучих юнаків і дівчат слід посилити тон рум'ян на вилицях, при чому більш різко підрум'янити вушні раковини.
Худоба щік досягається наступним чином: верхньою межею худорлявості буде вилична кістка, від неї клином до підборіддя до нижньої щелепи наноситься на щоку світло-коричнева фарба, при чому краю розтушовують. Щоб посилити худобу, на середину щоки накладається сіра густа пляма і розташовується. Повіки затемнюються. Під губою на підборідді дається западина світло-коричневою фарбою.
Синяк дається двома відблисками: сіро-синім і фіолетовим, так щоб один відблиск заходив на інший. (Ліловий виходить від з'єднання червоного з синім).
Рана робиться двома тонами: в глибині темно-коричневим тоном (умброю) по краях червоним (баканом).
ШИЯ
Якщо шия відкрита, то її необхідно загримувати, пофарбувавши її в колір обличчя з домішкою жовтого. Занадто біла шия робить обличчя червоним.
Худа шия досягається підкресленням її м'язів  і затемненням западин.
Можна для характерності підкреслити кадик .
РУКИ
Руки гримуються тільки з зовнішньої сторони, долоні не гримуються, щоб не забруднити костюм.
Руки, що займається фізичною працею, відрізняються від рук, що займається розумовою працею, як руки і осіб різних професій, як, наприклад: руки кочегара від рук столяра, також руки хворого відрізняються від рук здорового.
Тому руки змінюються щодо кольору шкіри, а також і худорлявості. Прийом гримування за своїми м'язам, для чого гримуються їх напружує і надає рукам різну форму. Коричнева фарба, змішана з червоною, покладена на краю пальців, дає враження худорлявості. Пальці, вкриті сіруватою фарбою з синім відтінком у нігтів дають враження тяжко-хворого або мерця.

Домашнє завдання:
Визначити можливі дефекти.

Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий