Тема: Загальна характеристика рекламного, кастингового макіяжу.
Головне завдання моделі на кастингу - показати свою індивідуальніст, тому не слід важкий макіяж з використанням великої кількості корегуючи засобів. Макіяж повинен маскувати дефекти і візуально підкреслювати або доповнювати особливості зовнішності, але при цьому бути природним і легким. Кастинг-директор очікує побачити натуральну зовнішність, тому необхідно дати йому простір для фантазії, а не нав'язувати вже готовий образ. Тож, для кастингу найкраще підійде денний макіяж.
Спробуйте уявити сучасний світ без реклами. Не вдалося? Вся візуальна реклама побудована на зображеннях: часто зображеннях людей, майже завжди молодих, ще частіше дівчат, безумовно, красивих. З психологічної точки зору споживач асоціює себе із зображенням. Всі думають: я куплю цей крем та обов'язково стану такою ж молодою та прекрасною. Але далеко не кожен задається питанням, скільки сил було вкладено в створення цього ролика чи картинки. Справжні професіонали підбирають майже ідеальну модель («майже» - тому що зовсім ідеальних не буває), правильно виставляють світло, вибирають потрібні ракурси, обробляють фото та отримують супер результат. Потім пересічні люди (наприклад, домогосподарки та офісні працівники) вірять в «ідеальність» моделі. Мало хто задумується над тим, що її "натуральна" ідеальна шкіра - результат титанічних зусиль візажиста. Макіяж для реклами, фото- та відеозйомок називається комерційним макіяжом або рекламним макіяжом. Часто рекламний макіяж відрізняється незвичною формою чи екстравагантними кольоровими рішеннями.
Індустрія краси на сьогоднішній день одна з самих прибуткових в сфері послуг. Хороший майстер-візажист, який працює з рекламою, точно знає, скільки косметичних засобів потрібно нанести на майже ідеальне обличчя, щоб воно стало ідеальним. Від інтенсивності світла освітлювальних приладів при зйомці залежить контрастність корекції обличчя моделі.
Домашнє завдання:
Визначити відмінності кастингового та рекламного макіяжів.
В яких сферах діяльності в нашому місті може використовуватись рекламний макіяж?
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Кастинговий макіяж.
Головне завдання моделі на кастингу - показати свою індивідуальніст, тому не слід важкий макіяж з використанням великої кількості корегуючи засобів. Макіяж повинен маскувати дефекти і візуально підкреслювати або доповнювати особливості зовнішності, але при цьому бути природним і легким. Кастинг-директор очікує побачити натуральну зовнішність, тому необхідно дати йому простір для фантазії, а не нав'язувати вже готовий образ. Тож, для кастингу найкраще підійде денний макіяж.
Рекламний макіяж
Індустрія краси на сьогоднішній день одна з самих прибуткових в сфері послуг. Хороший майстер-візажист, який працює з рекламою, точно знає, скільки косметичних засобів потрібно нанести на майже ідеальне обличчя, щоб воно стало ідеальним. Від інтенсивності світла освітлювальних приладів при зйомці залежить контрастність корекції обличчя моделі.
Визначити відмінності кастингового та рекламного макіяжів.
В яких сферах діяльності в нашому місті може використовуватись рекламний макіяж?
Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий