вторник, 24 марта 2020 г.

Візажна справа. Група №10. Урок №93.

Тема: Основні прийоми виконання рекламного, кастингового макіяжу.

Особливості виконання картингового макіяжу:

1. Тон повинен бути підібраний ідеально в колір обличчя. Руки та шию, як правило, не тонують.
2. Можна не в значній мірі скоригувати недоліки обличчя (замаскувати синці під очима, почервоніня, тощо).
3. Для фотографії шкіра моделі повинна бути рівна і матова без блискучих місць, щоб уникнути непотрібних засвічень.
4. Очі і губи повинні бути добре виділені. В іншому випадку деякі важливі деталі обличчя можуть загубитися під час друку фотографій. Майже завжди прекрасно працює правило - колір тіней повинен поєднуватися не тільки з кольором очей, але і колірним поєднанням одягу.
5. Брови повинні бути індивідуальні та в більшості випадків вимагають незначної корекції, яку можна зробити за допомогою пінцета та олівця. Колір олівця для брів повинен бути найбільш близький до кольору волосся. Потрібно наносити тонкі короткі лінії, як ніби ви створюєте кожен окремий волосок. При такій техніці ваші брови навіть з близької відстані будуть виглядати дуже натурально. Не варто використовувати абсолютно чорний олівець.

Рекламний макіяж дуже різноманітний і залежить, як правило, від виду продукту, який рекламується. Але кінцевий результат такого макіяжу обов’язково фотографують, тому рекламний макіяж виконують таким же чином, як макіяж для фото- або відеозйомки.

Домашнє завдання:
Виконати замальовку рекламного макіяжу для реклами ювелірних прикрас. Аргументувати свій вибір макіяжу відповідно до завдання.

Завдання надіслати на поштову скриньку vilitinka@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий